30.08.2013

Zmieniłam się . Nie żałuję tego

Hejka kochani
Pamiętam rozpoczęcie roku szklonego w czwartej klasie. Pamiętam jaka ona była wystraszona . Pamiętam, że ta blondynka bała sie prawdy i konsekwencji, ale wiem, że tej małej wystraszonej blondynki już nie ma. Za to na jej miejscu jest teraz dziewczyna która nie boi się mówić prawdy, nie boi się konsekwencji ani ludzi, którzy ją otaczają. Dziewczyna, która jest silna chociaż czasem zdarza jej się płakać, ale nigdy bez powodu . Jest ona twarda, zawzięta i różni się od wszystkich pozostałych bo jest INNA i nie wstydzi się tego .

Właśnie na taką osobę się zmieniła . Nie żałuje ten zmiany . Uważam że trzeba być sobą a to czy się zmieniamy czy nie zależy tylko od nas więc zmieniajmy się mądrze .
Jeszcze dwa lata temu nie oglądałabym Glee bo uważałam że to jest nie fajne a teraz nie moge bez tego żyć ! Jeszcze trzy lata temu uważałam że czytanie książek to bzdura i strata czasu a teraz życie bez książek jest dla mnie niczym . Mimo że wiele razy upadłam to byłam twarda i wstawałam . Więc pamiętajcie nie ważne jest ile razy upadniemy , ważne jest ile razy się podniesiemy :)

Moje inspirację :
INNA

25.08.2013

Herbatka w domu smakuje najlepiej

Witajcie kochani
Ostatnio nie pisałam posta ponieważ ostatnie dni w Londynie chciałam spędzić jak najbardziej z rodzinką . Cały wyjazd strasznie mi sie podobał . Londyn jest świetny . Tam nie da się nudzić nawet kiedy pada . Tam zawsze się coś dzieje i jest co robić . PO PROSTU RAJ ♥ Ale jak wszyscy wiedzą co dobre szybko się kończy i tak o to wylądowałam w domku . Mimo że w Londynie było mi bardzo dobrze to wole być tutaj . Uwielbiam swój domek . Lot nam się trochę opóźnił ( 1h ) i w Polsce wylądowaliśmy później . Mam pare zdjęć widoku za szyby samolotu robiłam je tabletem :) No nic kochani idę odpoczywać bo spałam dzisiaj chyba z 5h jak nie mniej

Kochani wybaczcie mi ale jestem chodzącą katastrofą i nie wzięłam kabla USB i do tak miej więcej połowy września nie pokaże wam zdjęć chyba że rodzina z Londynu się  zlituje i wyślą mi go listem . Filmik z rzeczami które kupiła sobie w Londynie już w środe . Nagram go tabletem . Łapcie na razie moje inspirację :
Jeszcze jedna informacja :
We wtorek pojawi sie posta tematyczny :) Do wyboru macie tematy :
Moja ulubione seriale
Moje ulubione filmy ( 5 filmów )
10 sposobów an poprawienie sobie dnia :)

Piosenka na dziś :


22.08.2013

Luźny dzień

Hejka kochani, co tam u was ? Ja dzisiejszy dzień spędzam jak na razie leniwie ale   wczoraj wieczorem pojechaliśmy na Tower Bridge . Nie byłam tam po raz pierwszy i musze przyznac że według mnie to najpiękniejszy widok w całym Londynie . Strasznie mi sie tam podoba . W tamtej części Londynu chciałabym mieszkać . Marzenia są fajne :P dzisiaj idziemy na Kilburn . Przed chwilą skończyłam grac z kuzynę w paletki . Dzisiejszy post jest krotkiglownie dla tego ze za raz idziemy na sklepy. Moze sobie cos fajnego kupie . Ogólnie jak tutaj jestem to nazbierałam wiele pomysłów na nowy rok szkolny obecnie bloga . Tutaj w Londynie w wolnej chwili czytam Poradnik pozytywnego myślenia wiec pk powrocie mam dla was do zrobienia 3 recenzje i post o zmianach i rozbudowach ale to zobaczycie jak wroce do Polski .

Do posta Inna

20.08.2013

spokojny dzionek

Hejka kochani , co tam u was . Ja dzisiaj miałam bardzo spokojny dzien . Najpierw poszlismy do parku (rano ok. 12 )  . W parku siedzielismy ok 1h a jak wrocilismy do domu przygotowywac sie do spotkania z Moniką . Dzięki temu dzień był bardzo spkojny bo nic dzisiaj nie zwiedzaliśmy . Spotkanko bylo fajne . Zjedłam pyszny kawałek ciasta . Ciasto z owocami i bitą śmietaną pychotka . Wczoraj nid zrobiłam posta bo oglądaliśmy do późna film wiec posta nie miałam po co robić . Fajnie dzisiaj spędziła dzień . Tak na luzie , odpoczełam sobie . No nic kończe posta bo nie chce was zanudzać buziaki pa pa

Inna

18.08.2013

W centrum Londynu

Hejka kochani . Wczoraj nie bylo posta bo ciocia miala impreze do ok. 22 i juz potem nie chcialam go robic .
Impreza wcaoraj była bardzo udana . Było fajne towarsystwo mimo ze ode mnie duzo starsze to i tak bylo super . Wujek robil mi drinki bezalkoholowe mniam . Dzisiejszy dzień spędziliśmy w centrum Londynu . Byliśmy pod Big Benem , zmkiem królowej , parku , pod London eye ale nie jechaliśmy . Dzień spedzony bardzo aktywnie ale fajnie , no polowa dnia bo teraz bedziemy sie lenić na ogródku :P .Robimy grila , będą krewetkina grilu . Ogólnie Londyn mi sie podoba , caly wyjazd jest fajny ale kuzyn denerwuje mnie niemiłosiernie .  Wygralam dzisiaj w zdrabkach 5 funtow .Dobra kochani oonce was zanudzac buzki i do posta


Inna
Ps. Przepraszam ze nie odpowiadam na wszystkie komentarze ale sie staram . Nie miejcie mi tego za zle

16.08.2013

Udany dzień

Hejka kochani
Mój dzisiejszy dzień był świetny najpier pojechalismy po ciocie do pracy ( ok 13 konczyła ) . Było super . Przed odebraniem jej byliśmy w Polskim sklepie bo jutro impreza . Cioci urodziny odprawiamy . Mama piekla ciasto . Miodownik ♥ . Po tym jak odebralismy ciocie to do domu . W domu sobie poleniuchowalismy a ok. 16 ja , mama i ciocia pojechalysmy na Camden . A tam oczywiscie male zakupy ( kupilam sobie a w zasadzie to ciocia mi kupila torebke , portfel , herbate angielska , dlugopisy , pocztowki , magnes i takie pierdoly , bedzie film ) . Niestety zdjęć wm nie pokaze bo straszliwie dlugo mi sie zdjeciz na tableta laduja . Teraz oglądamy filmy i rozmawiamy . Siedzieliśmy sobie wczesniej na ogródku i rozmawialismy . Tutaj w Londynie mieszka moja ciocia razem z mężem i wujek ( rodzenstwo mamy ) . No nic ja juz koncze do posta . Buziaki ♥

Inna

15.08.2013

Wreszcie w Londynie

Hejka kochani
Jestem strasznie zadowolona . Londyn to jest miejce dla mnie . Najbardziej podoba mi sie to że tutaj na jednej ulicy można spotakc wiele kultur . Ludzie nie patrza sie na siebie jakby byli jacy upośledzeni tak jak u nas ( czasem ) tylko są tacy luźni :) Uwielbiam to ♡ dzisiaj byliśmy już na Kilburn .Jutro jedziemy do cioci do pracy a później zwiedzac Londyn . Strasznie mi sie tutaj podoba . Jutro zrobie bardziej szczegółowego posta . Niestety fotki nie chca mi sie zaladowac na tableta :(

Do jutra

INNA

14.08.2013

Już jutro będzie post z Londynu

Hejka kochani , co tam u was ??
Ja jestem strasznie szczęśliwa . Głównie dla tego że już jutro  o tej godzinie będę w LONDYNIE <3 Jestem strasznie szczęśliwa . No i nie do końca spakowana :P . Obiecuję że będę pisać posty kiedy będę w Londynie . Dzisiejszy dzień jest dosyć zwariowany . O 11.30 poszłam do szewca który okazał się zamknięty więc przeszłam się na darmo , przed chwilą wyszłam z wanny i zaraz muszę iść do sklepu kupić pare rzeczy na podróż . Nie wiem czy już pisałam ale leci z nami 9 ze mną i moją mamą ) mój kuzyn . Na początku zbytnio nie byłam z tego faktu zadowolona no ale trzeba żyć dalej :P Wylatuję jutro o 10 :) . W postach z Londynu na pewno będą zdjęcia :* No nic kochani kończę posta bo nie chcę przynudzać . Do zobaczenia  postem z LONDYNU :*
Piosenki na dziś ( nie umiałam się zdecydować wiec daję wam trzy ) :
Ostatnio zakochałam się w głosie Santany z Glee
moje inspirację :
INNA :*

12.08.2013

Don't stop believing

Hejka kochani , na wstępie przepraszam że wczoraj nie było posta ale tak jakoś strasznie źle się czułam i nie dałam rady go zrobić , nie dałam rady zrobić też zdjęć dla tego stylizacji nie będzie
Dzisiaj czuję się już lepiej , dla tego robię posta . W sobotę wieczorem oglądałam świetny film OSZUKANA . Film opowiada o kobiecie której zaginął syn a ona próbuje go odszukać ale ludzie rzucają jej kłody pod nogi . Zobaczcie sobie koniecznie :) Film z Angeliną Jolie <3
Dzisiaj skończyłam oglądać drugi sezon Glee a przed chwilą zaczęłam 3 <3 . Strasznie mi się podoba ten serial , wręcz się w nim zakochałam . Dzisiejszy poranek spędziłam dosyć aktywnie , byłam u babci w kiosku i jej pomagałam . Bardzo lubię babci pomagać w kiosku . Resztę dnia pewnie spędzę leniwie . Jeden plus jest taki że nie muszę się juz śpieszyć na rehabilitację . Jutro nagram dla was recenzję Ja , anielica a teraz łapcie jeszcze poprzednią czyli Ja, diablica :
Moje dzisiejsze inspirację do napisania posta :
Piosenka na dziś : ( ostatnio było dużo Glee więc tym razem coś innego )
Blogi na dziś :
http://simple-glam.blogspot.com/
http://slashuu.blogspot.com/
http://karla1612.blogspot.com/

DO POSTA INNA

10.08.2013

Trochę muzyki

Hejka kochani dzisiaj od razu chcę zacząć posta od muzyki :
Jest to piosenka w której się zakochałam , głównie dla tego że jest świetnie wykonana przez GLEE <3
Dzisiejszy post będzie inny bo będzie on głównie muzyczny , a to dla tego że od rana słucham muzyki . To mi dodaje takiego pałera że masakra  :)
Łapcie piosenka od której właśnie zaczęła się moja muzyczna sobota ( tym razem każda piosenka w wykonaniu mojego kochanego GLEE <3 )
Wczoraj skończyłam czytać Ja, potępiona , a dzisiaj mam zamiar zacząć :
Książka pożyczona od Dru ( http://www.dru-life.blogspot.com/ ) . W sumie to już zaczęłam czytać . Przeczytałam pierwszą stronę :) Oczywiście gdy czytałam nie mogło zabraknąć muzyki :
Wiem że może się to wam wydawać dziwne tyle muzyki ale ja kocham muzykę . Jeszcze kiedy śpiewa ją obsada Glee to jestem w siódmy niebie <3
Już was nie zanudzam tylko zostawiam ostatnią piosenkę którą oni sami napisali ( w serialu ) i powiem wam szczerze że bardzo mi się podoba , jak komuś się spodoba to radzę poszukać tekstu bo jest świetny <3
Buziaki kochani
Do posta INNA <3