7.12.2014

Grudzień :)

Witajcie kochani zapraszam na recenzję książki pt. Wybraniec
Recenzja 1 części :
http://happy1forever.blogspot.com/2014/10/nie-zawsze-prawda-w-ktora-wierzymy-jest.html
Autor : Marie Lu
Tytuł: Wybraniec
Liczba stron : 
368 

Cykl: Legenda
Ocena: 8/10 


Miłość jest nielogiczna i obciążona
konsekwencjami.

Day razem z June jadą za Patriotami aby poprosić ich o pomoc w odzyskaniu Edena.
Wiedzą że będzie ich to kosztować ale jeszcze nie wiedzą ile. W między czasie umiera Elektor Primo a jego miejsce zajmuje jego syn Anden. Nikt nie wie kim tak naprawdę jest nowy Elektor, może jest wrogiem a może dąży do tego samego co June i Day? 
Przywódca Patriotów jest zdania, że Anden jest taki sam jak jego ojciec. W zamian za uratowanie młodszego brata Daya Patrioci chcą aby nasi bohaterzy zabili nowego Elektora. Przez wszystkie lata życia na ulicy Day nikogo nie zabił, wręcz starał się nie wyrządzić nikomu krzywdy, więc czy zgodzi się wziąć w tym udział? Co na to June? Wszystkiego dowiedzie się czytając książkę :)
Musze przyznać, że ta część podobała mi się bardziej. Jest w niej dużo ciekawych scen akcji oraz momentów chwytających za serce. Ja osobiście w trakcie czytania miałam dylemat co do tego kogo wybrałabym na miejscu June i przyznam szczerze że mam go to tej pory. Mimo, że nie jestem wielką fanką trójkącików to jakoś w tej książce mi on zupełnie nie przeszkadzał. Naprawdę warto sięgnąć po tą książkę, czasem los sprawia, że musimy podjąć szereg trudnych decyzji żeby ocalić siebie i innych i właśnie o tym też jest ta książką. O podejmowaniu ważnych decyzji, troszczeniu się o rodzinę no i oczywiście o odwidzę. Polecam tą lekturę. Warto się zapoznać z kolejnymi przygodami cudownych dzieci Republiki.

Książka bierze udział w wyzwaniu :


Kochani niestety w poprzednim miesiącu nie udało mi się dodać jednej zaplanowanej recenzji za co bardzo was przepraszam. W miesiącu grudniu zapowiada mi się trochę wolnego dlatego będzie więcej postów i dodam 5 recenzji i tym razem choćby nie wiem co dodam 5 recenzji  w tym zaległą obiecuję ♥
Chciałam bardzo podziękować wszystkim osobą które czytają i komentują mojego bloga bo to dla mnie bardzo dużo, nawet nie wiecie jak bardzo może poprawić humor 1 komentarz :) 
Dziękuje ♥ 

Od tego posta do końca roku będę dodawać świąteczne piosenki :) A co tam zróbmy świąteczny nastrój :) Za niedługo zmienię również wygląd bloga :* 



INNA ♥

7 komentarzy:

  1. Nie znam ''Wybrańca'', ale skoro Tobie tak bardzo przypadł do gustu, to postaram się go nabyć i przeczytać.
    A świąteczne piosenki, świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wybraniec" to druga część cyklu Legenda, pierwsza to "Rebeliant" :)

      Usuń
  2. Na tę serię się czaję od jakiegoś czasu, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram się do rozpoczęcia tej serii chyba od roku i jak na razie nawet nie wypożyczyłam z biblioteki pierwszej części. Ech, muszę się w końcu jakoś zmobilizować :D

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się bardzo ciekawa :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej serii, ale sama nie wiem czy po nią sięgnę, a nawet jeśli to pewnie wszyscy będą ją mieli już dawno za sobą :D Póki co pozaczynałam zbyt wiele serii, więc na razie się nie skuszę ;)
    P.S. Genialny kursor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. musze siegnąć :)
    poklikasz mi w linki z ostatniego postu? :*
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)